About Me

My Photo
Kiki Lala
This is all about my life. I'm sorry if i make a stupid mistake but as everyone know. No body is perfect. so i'll always try to learn from mistake :)
View my complete profile
Please leave your comments and do follow my blog. Thank you so much for read my entry :)

Thursday, April 12, 2012

Too little too much

Dah nak final ni . Banyak nye keje . Sakit otak buat . hum. Macam2 dugaan aku dapat . Tapi , Alhamdulillah. Aku boleh lalui nye dengan saba dan baik. HAHA


Haish . Tak saba nak final. Habis cepat . Boleh blah dari sini cepat2. Tak suke . Tak suke . Tension . Sem lepan Praktikal kat Shah Alam yaww. Eh ! Cakap pasal praktikal ni , Aku tak dapat tempat lagik ! how jek ? ;(

Dalam diam2 . aku da mule rindu kawan sekolah menengah aku . Yang paling rapat ngan aku . Mane kau ? :(
rindu . haih .

Tapi pape pon , please please please please. Doakan aku untuk final ni. Sem ni rase nye paling berat aku nak tanggung . haih . Lulus pon cukop. Tak mintak lebih :))

Family yang banyak bagi dorongan. Aku memang taleh hidup tanpe dorang . Thanks ibu , Thanks Ayah . Mereke la sebab aku hidup . Tak saba nak keje nak balas balik jasa ibu and ayah ! bosan study . Hehee .

Ape je lagi ? Okey la. tu je kot yang penting . Yang lain tak penting .
sekarang ni , saat ini , dah mule kene push palotak aku . nak sumbat coding banyak2. hehehe. cauuuu.


0 comments: