About Me

My Photo
Kiki Lala
This is all about my life. I'm sorry if i make a stupid mistake but as everyone know. No body is perfect. so i'll always try to learn from mistake :)
View my complete profile
Please leave your comments and do follow my blog. Thank you so much for read my entry :)

Saturday, April 14, 2012

Dengan siape?

kadang2 aku rase ade je yang tak kene ngan diri aku. Feels like something wrong. Tapi aku tak tau kenape. Kenape eh ? Kadang2 aku suke menangis tanpe sebab . Sakit . Hati aku sakit . Tapi dengan siape ? Kenape ? Sumpah aku pon tak paham.


What i want is , i need someone who will understand me . Listen to me. Bukan salahkan aku for no reason. Aku stress. Siape yang paham ? Takde sape pon yang paham. Semua orang nak yang terbaik dari aku. Tapi aku bukan yang terbaik . Dugaan ape ni ?

Mate , tolong benti nangis. Hati , kenape penat ? Otak , kenape jahat ? Mane lagi aku nak cari kekuatan ? I need my family. sumpah. I need them. Aku bukan putus cinta. Aku bukan Tade duit . Aku bukan Tade kawan. Aku cuma nak someone yang boleh bagi semangat kat aku. Kenape aku lemah ? Please. Dah nak akhir sem. Kenape aku hilang semangat?

Kadang2 aku macam nak lari jauh. Lari dari semua orang yang aku kenal. Tapi kat mane ? Aku masih ade tanggungjawab. Arghh. Kenape dengan aku ? Ya Allah . Aku mohon kau kuatkan hati aku. Kenape aku rase lemah Ya Allah ?

;( ;( ;(

0 comments: