About Me

My Photo
Kiki Lala
This is all about my life. I'm sorry if i make a stupid mistake but as everyone know. No body is perfect. so i'll always try to learn from mistake :)
View my complete profile
Please leave your comments and do follow my blog. Thank you so much for read my entry :)

Saturday, August 11, 2012

Kosong

Hai , Lame aku tak update kan ? Um . Actually , malas. Thehehe .

Now aku dah start praktikal. Uih . Korang tak tahu , betapa hati aku benci + meluat dengan praktikal ni. Pendek kata , aku tak suka penat bekerja. Aku dah mula rindu nak bukak buku . Penat weh kerje . Tape . Kene tahan sampai Disember ni je :)

Err , life aku banyak berubah sejak kebelakangan ni actually , daripada yang ceria , aku terus jadi muram . Hum . Aku sorang je yang tahu kenape. Thehehe . Tape lah . Life aku kan . Suka aku lah. Kepada orang luar yang tak suka aku tu , tolong jangan hipokrit nak kawan or tegur2 aku . Please lah.

Eh , puasa dah nak habis . Raya pon tak sampai seminggu lagi . Kepada sesiape yang aku ade buat salah , aku mintak maaf bebanyak dari hujung rambut sampai hujung kaki. :)
Persiapan raya dah halfway . Um . Raye ni lain . Nenek sakit . Tapi as long dengan family .. Tape. Pahit pon boleh jadi indah . Kan ? :)

Woups . Hari tu aku ade lepak dengan kawan2 sekolah lame. Bukak puasa sesama. rinduu sangat . Masing2 dah ade life sendiri yang kebanyakan nye bakal memberi perubahan yang ketara kat hidup dorang . Ade yang dah tunang , ade yang plan nak kawen . Macam2 . ape2 pon aku doakan dorang happy2 sentiasa . :))
Giliran aku ? Peh . lelaki mane nak kat aku yang gemok , hodoh dan lagi tak cantik ni wey ? Haha . Thanks to mamat hipokrit yang telah menyedarkan aku betapa tak layak nye aku nak bercinta . Bayangkan , 4 tahun dia cuma pura2 sayang aku ? Haha . Memang bodoh . Buang masa aku je. tape lah. pape pun semoga kalian yang dah berjaya merobek2 hati aku ni pon bahagia . Now fokus untuk belajar , belajar belajar . kuikuikui

Eh , malas lah aku nak taip panjang2 lagi ni. Those stalker yang suka stalk aku punye blog , Fb , twitter , seronok la korang bace ni kan ? Heh . Well. Fyi , aku sikit pun tak heran bitch . Aku mungkin tak lawa and tak cun macam korang . Tapi aku still ade kawan2 yang hebat , and yang paling penting aku ade family yang sangat sangat bahagia . So bitch , teruskan kerja anda untuk stalk aku punye life okey ?

Hihihi . Adios

0 comments: