About Me

My Photo
Kiki Lala
This is all about my life. I'm sorry if i make a stupid mistake but as everyone know. No body is perfect. so i'll always try to learn from mistake :)
View my complete profile
Please leave your comments and do follow my blog. Thank you so much for read my entry :)

Sunday, May 22, 2011

Fair Lady?



Korang kenal tak jenis kereta kat atas?? Yess ! Fairlady.
Smart kan? Well , mesti masing-masing ada kenderaan idaman masing-masing kan? Saya pun sama macam anda ! Walaupun anganan saya ini melampau , tapi saya nak berangan jugak ! like.. Who cares? HAHA ! Ada beberapa orang yang sama macam saya . Mimpi nak dapat kereta di atas. Kalau saya mintak kat ibu and ayah dorang nak bagi tak? ehe. [ mimpi la kau mieza ! ] HAHA. Saya nak tunggu orang yang sangat mulia dan baik hati beri saya hadiah seperti diatas ! sweet kan orang macam tu?! [ ada ke ]

Kadang2 impian mendorong kita lebih berusaha untuk dapat apa yang kita nak. Tapi kan, saya rasa kalau saya kerja 10 tahun, belum tentu dapat bayar duit muka pon ! haha. Stop it lah mieza ! Tapi still tak salah nak berangan kan? Lantak lah orang nak cakap apa. nak kutuk or whatever. SILAKAN. Ada aku kesah? Orang macam ni nak perhatian ke lebih. Murahan. HAHA !

Hidup saya sekarang alone and lonely ! haishh. kawan2 semua jauh. Cuma saya yang tinggal kat sini. Now baru saya rasa macam mana hidup sesorang. Semua kena buat sendiri ! Dulu ibu and ayah always buat kan untuk saya. But now, dorang jauh. Ibu said , saya kena pandai berdikari sebab umur dah 20 and bukan 2 tahun ! betul tu ibu ! HAHA
20 tahun dah boleh kawen, kan ibu? (^_^)v
haihh, gatal aku nih ! HAHA
Apa- apa pun , saya kena jugak habiskan apa yang dah saya mulakan. Bak kata omputeh " Finish what you started" . Eh betul ke? HAHA. Tak kisah la. asalkan orang paham maksud dia cukup lah. Tak paham? sila bukak kamus okey? HAHA.

Berangan , berangan jugak tapi assignment sedia menanti untuk disiapkan. Actually dah siap. Tapi tak tahu betul atau salah? Saya nak refer kat sapa? Nobody. Nampak nya terpaksa la tunggu isnin nanti tanya terus kat lec. Selasa nak hantar plak tu ! What?! Saya memang begini. "kalut saat akhir " ^^

Tak sabar nak naik sem baru. Mahu jumpa kawan2 serumah yang dah lama sedap berehat kat rumah tu selama DUA BULAN. sedap korang ekk ! HAHA. Korang rindu aku tak weh? Aku rindu gila :(
Seksa weh duduk sini. Sabtu ngan ahad ja saya terpaksa jalan jauh nak cari makanan sebab kedai kat sini semua tutup ! weih ! apada. meniaga ntah apa2 ntah. kesian saya kebulor kan? :P
HAHA, Dah banyak dah ni saya merepek. Padahal tajuk kat atas tu yang nampak gempak. Isi dia hancurr. Well , Karangan saya memang lemah ! Jujur ni. HAHA.
Lantak lah korang nak kata apa pun kan. Sekali lagi , "Ada Aku Kesah"
haaa. Terbaik. haha.

Okey lah. tu je la kot. Thanks for read my entry :)



p/s : Nak cepat habis short sem ni :((

2 comments:

Unknown said...

wah!!!!kuat nyer brangan..
klau kite brangan agknyer trcapai x hasrat ko??
by da way,gud luck tok dpt kn kereta idaman ko 2.

Kiki Lala said...

toksah nak jeles do. hahah