About Me

My Photo
Kiki Lala
This is all about my life. I'm sorry if i make a stupid mistake but as everyone know. No body is perfect. so i'll always try to learn from mistake :)
View my complete profile
Please leave your comments and do follow my blog. Thank you so much for read my entry :)

Tuesday, May 3, 2011

Semester Break !


Akhirnya cuti jugak. Alhamdulillah lepas jawab final. Now tinggal tunggu result. Amat menyeramkan bila pikir. saya dah buat yang terbaik. dah study yang paling baik. kalau still tak memuaskan hati , mungkin bukan rezeki lah kan? ;)

So , apa plan korang? Buat masa ni saya masih dalam dilemma samada mau amik shortsem atau tak :( . apa pendapat korang eh? pening bila pikir. Hmm.
One of my friend cakap , amik shortsem ni rugi sebab kelas banyak tak ada. belajar belum tentu masuk. On positive side pulak , sem depan komfom relax siket kalau amik. pening , pening !
And big problem is , SAYA NAK TINGGAL KAT MANA? Okey , yang semua harap maklum lah kan. Saya memang seorang yang sangat penakot. haha. So? memang tak la nak tinggal sorang. Sunyi. :(

Mesti ada yang wondering and bosan kan bila cuti panjang macam ni kan? macam saya , kerja saya ialah menguruskan rumah , online dan MAKAN ! hahaha

So, anda? Mungkin anda salah satu dari ini kot......

Makan , tido and online :D

Mula atau sudah bekerja bia dapat duit lebih :D

Menghabiskan duit simpanan atau parents. Sebabnya lepak and enjoy dengan kawan yang dah lama tak jumpa. :D

Mungkin jadi gadis / jejaka pemalu. duduk rumah and menghabiskan masa dengan novel. :D

Membantu parents kemas rumah, ampai baju and else kot? ehe :D

Bagi sesiapa yang ada special tu. mesti lah bekepit je kan? Ni la masanya nak jumpa. Time study busy plus jauh kan? :D

Mungkin lawat sedara mara , walaupun bukan hari raya. Nak eratkan hubungan silaturrahim. Kalau tak , bila lagi. hehe

Bergurau , usik , gadoh ngan adek badek yang lain. :D

Tak kisah la apa pun yang kita buat , asalkan kita tak buat salah yang serius sampai bimbangkan hati parents kita kan? Time2 macam ni teringat pulak kat member baik masa sekolah menengah dulu? How is she now? I missed her so much.

So , post ni saya saje2 taip. Sorry lah if ada yang terasa. memang tak sengaja. kalau ada yang saya salah cakap bagi tahu okey? jangan dendam. tak baik :)
sekian..


<


To DIP3A , Happy Holiday. I miss you guys :)

0 comments: