About Me

My Photo
Kiki Lala
This is all about my life. I'm sorry if i make a stupid mistake but as everyone know. No body is perfect. so i'll always try to learn from mistake :)
View my complete profile
Please leave your comments and do follow my blog. Thank you so much for read my entry :)

Sunday, June 26, 2011

Apam vs Cadburry (love)

Uwahhh. Lama nya tak update blog sayee. Maaf lah. Saya bukan busy. Cuma malas nak menaip. Haha. Macam semua orang tahu kan. MALAS tiada penawar. Lagipon takda topik menarik nak post. Kalau saya post topic yang kurang sesuai, kang kena bahan tetiba. Uwahh. Orang yang suka bahan tu memang takde keje lah kot. Kan3? Haha.


Okey ! Back to the topic. Korang pon dah baca kan tajuk entry sebelum click blog saya kan. HAHA. APAM vs CADBURRY ? Hurmm. Jom check it out !



Sebenarnya bukan nak gado2 pasal apam and cadburry ni. Just saya nak becerita pasal dua menda ni. Semalam , saya tolong ibu buat APAM SENYUM. HAHA. pelik kan bunyi dia. Masa saya mula2 dengar pon heran. APAM pon boleh senyum? HAHA, Macam biasa. Ibu bancuhkan sume nya. Saya tinggal picit menda tu dalam acuan je. Ibu kata simple je buat ni. tapi. Kenapa macam susah ni BU? HAHA. Bila dah jadi , bukan main seronok lagi. Colourful ( padahal 3 warna je ). Tapi manis lah apam tu. *saya kurang suka menda yang manis2 ni. (kecuali chocolate). p/s: pantang separuh. HAHA. Kat BAwah ni ada pic2 Apam senyum tu. Lantak lah korang nak kata tak lawa ke apa ke. ASALKAN... KAU ADA? HAHA.



Ibu kata , sebab nama dia APAM senyum ni ... Sebab ada rekahan kat tengah2 tu. Macam senyum. MAAF lah, imaginasi saya tak bapa nak tinggi. so, tak dapat bayangkan apam tu senyum. HEHE.



Yang ni lagi jelas tak?? HAHA. Cantik kan. Bagi saya memang cantiklah. Tak tau lah korang kannn. :)






Nampak tak tajuk kat atas tu. HEHE. One of my favourite food ! TAk payah makan nasi pon tApe. I loveeee. HEEE. Ibu tak kasi makan banyak2. Nanti betambah gemok dan gemok. TApi saya tak kisah. Saya dan CADBURRY tak dapat dipisahkan lagi. HUKHUK. Memang dari kecik lagi lagi saya suka makan ni. Saya tak penah muak pon makan. Sebab sukeee. HEHE. CAdburry ni macam2 perisa and version dia ada, ada yang aku tak penah makan. Tapi yang ada jual kat kedai , semua aku dah rasa. Tak kira lah kecik ke.. Besar ke. HAHA, ( memang bertambah gemok lah saye.) So, what?

Below , stock chocolate yang ada dirumahku. jom2 check it out !



Yang belas atas(kiri) tu my favourite chocolate. sedap wooo. :D



DAIM ni pon sedap gak. Sekali hadap je dah boleh licin. HAHA.



yang ni pon boleh tahannnn.



Tu je pic2 yang ada. HAHA, sory lah kabur. CAmera saya tak mahal macam korang punya. :P
P/S : Chocolate tu kongsi2 lah. Bukan makan sorang2. Huwa Huwa Huwa.



Tu je kot yang nak di post. Habis Idea DAH. Thanks For read my entry ;)







P/S : TAK NAK MASUK POLI ! TAK PUAS CUTI :'(

0 comments: