About Me

My Photo
Kiki Lala
This is all about my life. I'm sorry if i make a stupid mistake but as everyone know. No body is perfect. so i'll always try to learn from mistake :)
View my complete profile
Please leave your comments and do follow my blog. Thank you so much for read my entry :)

Thursday, July 7, 2011

New Semester Begin

Wahhh. Dah masuk sem baru lah. Cepat je masa berlalu kan? Macam2 dah jadi masa nak mula sem ni. Semua nya buruk. Wah petanda apakah itu? haha. Walaupape pon. Malas nak pikir banyak. Sekarang ni pikir macam mana nak dapat duit jee. oups ! Ada kena mengena? !@#$


Sekarang ni aku semak dengan problem yang tak habis2 datang. WTF?! And aku pon tak tahu nak luah kat sapa dah pon. Problem oh problem ! boleh jadi macam ni ---> .
HAHA. Tapi aku tak moh cite pasal problem. mau cita pasal tajuk kat atas tuu. Apa dia? haa. BAca balik ! :P


Sem baru ni. aku baru lepas daftar. Berat hati betol. Cuti tak puas lagi. Dah kena daftar balik. HAHA. Semalam Tengok subjek apa yang aku akan blaja. Woot woot ! Aku belajar JAPANESE 1 lah. bia betul ! Apa kena mengena ni? . HAHA.

Macam biasa. Bila mula ada perkataan baru. AKu rasa macam nak semua je baru. Tambah kawan baru , pengalaman baru , jumpa lecturer baru , baju baru , oups ! Tempat tinggal baru? Ehee. Apa pon yang orang nak kata pas baca entry aku ni. Aku just nak kata. PEGI MAMPUS LA. semak je nak tengok blog aku !



Nasib baik sem lepas tak da yang repeat. Short sem pun tersangat lah okeyyy. Alhamdulillah. Sem ni aku tak mau main2 lagi , memandang kan semua subject yang aku bakal belajar ni semua pasal IT yang mana, aku takde basic langsung ! OMG !
Walau apa pon. Aku tau aku boleh. Just kena kejutkan otak aku yang selalu malas nak berfikir ni. HAHA. and , kawan2 ! Tolong lah ajar aku kalau aku bengap sangat ekk??


Oklah ! Aku tak tau mau taip apa lagi. Idea dah kurang. otak semakin malas nak berfikir. .

Kepada kawan2 aku. Walaupun kita ni kadang2 baik , kadang2 gaduh. Tapi aku tetap sayang korang sesangat. Lagi2 3 ekor housemate aku. hhaha. sayang korang lah. Chayok for new sem k .




okey ! thanks for read entry aku kali ni. Aku tau membosankan . tapi asalkan aku update. HAHA. Bye



P/S : To DIP3A , Selamat kembali dan bersama semula. sama2 lah kita berjuang untuk sem ni. ;)

0 comments: